Sunday 25 December 2011

suka suki...

hhhrrrmmm....hari nie g la umah sepupu mak aku...
anak die kwen so jmpe la sdare mare mak aku yg tah dr mne2 jerrr....
yg pnat nak jwab soalan2 yg di tnye kan...
contoh2 soalan:-
1-anak sape nie..
2-anak no berapa??
3-belaja lg kerr???blaja kat mne errkk???
hhhhaaa...
bnyak2 soalan yg di tnye tu yg no 3 tu pling xleh than...
ble aku jwab jerr mula la dorg becerita psai anak diorg yg ade blja dekat2 dgn tmpat aku tu...
lg 1 tu spupu mak aku tu ade la dok dekat dgn tmpat aku kat shah alam...
bleh kerr die ckap hhhaaa...nti dtg la umah adk acik...dekat jerr bkn jaoh pn...jgn lerr malu2...
aku plak...bluuurrrr,....
sbb aku xknal pn...hahaha...
tersenyum jerrr spnjang mse kat rmah tu....
mak aku lg xleh tahan ckap kjap jerr dok kat dlm jap g dh jmpe kaum kerabat xngat nak blik...
ni la ragam mak2 an...huhuhuhu..

No comments:

Post a Comment