Sunday 18 March 2012

KisAH kiTa

eerrmmm....KISAH KITA!!!!
kisah ape yerrkkk...
hehehe..ofcz lerr kisah aku dan die..
perkenalan yg xdjangka akhirnye m'jdi shbat yg pling rpat ngan aku...
tnpa ku sedar pengenalan yg bkn drncang mmbuat aku gmbira skrg...
bkn wang atau harta yg aku pnta..
tpi aku mahu dri kau yg dpat mngerti hati ku ini, dpat memahami aku, dpat brada di smping aku ketika ske dan duka ku..
wlaupn mgkin ade hlngan dri kwan2 yg pnah suatu hari dlu rpat dgn aku.. tpi aku bserah jika mmg ko yg tlah DIA tetapkan untukku..mgkin ni dugaan untk kite sblom menggapai kbhagiaan..
aku btol2 xsngka pknalan kite sbgai seorg kwan akhirnye lhir rse syg...
mgkin kau menepati cite rse ku...mgkin juga cre ko mlyani aku buat aku rse gmbira dan mudah m'dmpingi dri mu...
tnpa sengaja jri jmari aku mendail no mu skdar utk mnacau akhirnye ko m'jdi org yg sntiase d'smpingku..
aku berharap perhubungan kita akan kekal.. wlaupn mgking bnyak cobaan yg akn kite harungi...

No comments:

Post a Comment